jueves, 21 de febrero de 2013

FRATO

Frato hizkuntza arloarekin zerikusia duten arlo asko ilustratzen ditu. Interesgarria iruditzen zait, hainbat irudi ikustea, hausnarketarako baliogarriak izan daitezkelako.


Ez dakit nor, horrelakoa da, ez dakit nor beste era batetakoa. Etiketen kontua. Arriskua. Ikasgai ezberdinetan lantzen ari garen kontua. Bai eskola inklusiboaren ikuspegitik, baita psikologiaren ikuspuntutik... Edozein alorretik arriskutsua dela pentsatzen dut. Eta NORMALA hitza. Nor da normala? norekin konparatuz gero? Zer da normala izatea? 


Beste kontua. Gaur egun nola irakatzen diguten. Zer eta zertarako? Zer da benetan lortu nahi dena? Gizaki produktiboak esaten da hortik, bizitzen garen mundu kapitalistan ahal dugun onura eta produktibitate handiagena lortu ahal izateko. Baina zein prezioan? Metodologiak egokiak dira? Pentsarazteko beste gai bat. 


Inklusioa, esklusioa. porrota. Balio dutenak ez dutenak balio. Nork esaten du ez duela balio? Agian arazoa da ondo azaldu ez diotela. Guztioak berdinak eta guztiz ezberdinak gara. Ez daude bi pertsona munduan berdinak, horretan dago mamia.  





BENETAN ILUSTRADORE HAU DAKIELA MARRAZTEN DUENA.

1 comentario:

  1. gaitasunak hauek izango dira:

    https://docs.google.com/file/d/0By9NCqcvc4MmdVMwenJZSERfRzg/edit?usp=sharing

    Aguado, T. (2033): Pedagogía intercultural. Aravaca (Madrid): Mc Graw Hill.

    "Los cambios del sistema educativo deben incluir cambios no solo en el curriculo, sino en todas las dimensiones del proceso: actitudes y formación del profesorado, estrategias de enseñanza, motivación y comunicación, materiales y recursos, agrupamientos y evaluaciones, metas y normas del centro.”

    eta jarraitzen du testuak... ahozkotasunari lekua emanez...

    https://docs.google.com/file/d/0By9NCqcvc4MmeTZPSTctUHQ0UDA/edit?usp=sharing

    ResponderEliminar